ZGŁOSZENIA USTEREK
System przesyła zgłoszenia bezpośrednio do wykonawcy. Mieszkańcom daje możliwość śledzenia statusu realizacji naprawy. System pozwala dołączać zdjęcia i komentarze zarówno zgłaszającemu, jak i wykonawcy. Nasza platforma jest intuicyjna i przyjazna dla użytkownika, co sprawia, że zgłaszanie usterek staje się szybkie i efektywne. Dzięki temu możesz skupić się na tym, co najważniejsze – komfortowym życiu w swoim domu. Z nami każda usterka zostanie rozwiązana w najkrótszym możliwym czasie, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępach w naprawie.
W celu uzyskania pomocy wyślij e-mail na adres biuro@domicilium.pl
LOGOWANIE e-KARTOTEKA
System zapewnia dostęp do informacji finansowych jak rozrachunki i naliczenia opłat. Znajdziesz tu dostęp do dokumentów Twojej Wspólnoty (zakładka Biblioteka), umożliwia również zapoznanie się i oddanie głosu pod uchwałami i ankietami oraz dostęp do ważnych ogłoszeń dla Twojej Wspólnoty jak przerwy w dostawie prądu, wody, informacje o trwających pracach remontowych itp . Platforma została stworzona z myślą o Twojej wygodzie, abyś mógł w każdej chwili zarządzać swoimi sprawami związanymi z nieruchomością. Dzięki intuicyjnej obsłudze, dostęp do ważnych dokumentów oraz informacji jest prostszy niż kiedykolwiek.
W celu uzyskania pomocy wyślij e-mail na adres biuro@domicilium.pl